Nu är det verkligen på g...

Ja våren är ju iantågandes ordentligt med snöstorm ena sekunden för att va takdropp och 10+ andra sekunden.
Så mycket annat är väl inte på g vad jag kan känna med alla förvärkar.Det kommer nog bli svårt att avgöra för jag börjar vänja mig med att det gör ont så in i bängen mellan varven för att sedan klinga av ....
Det är ju ett tag kvar så .. Jag sitter inte i sjön. 
 
Renoveringen går frammåt och jag tror det kommer att bli super bra med färgen...och framför allt så gör min man ett jätte bra jobb.
Bjuder på bilder så som jag vill ha våren i år igen....
visst blir man glad av dessa färger och att veta att snart är den tiden här.....


Kommentarer
Inger Maryissa

Ljuvliga bilder och nu dröjer det inte länge förrän vi får se dessa underbara blommor igen
tiden går ju så fort..
och det är så skönt att veta att våren är sakta men säkert på väg
kramar

2013-03-05 @ 20:44:10
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Gardenhouse

Härliga bilder i väntans tider...och du i dubbelbemärkelse :)
Kram Sussi

2013-03-06 @ 10:00:51
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0