Wow vad det går undan i snöflingans land .

Snön vräker ner och våren står på paus och vi måste planera om klädinköpen för bebben.
Barn rummet är klart iallfalll med tapeter och färg... Sängen monterad och nu är det det allt det där lullet som ska till.
Tiden har gått så fort och jag har inte riktigt hunnit med mentalt att ställa om mig . Min omgivning tycker att jag har varit en eremit och är en eremit... Jo det ligger nog till så .
Kännslor under en graviditet är inte alltid vad man tror att dom ska vara . Hur som helt så hoppas jag på att jag i slut spurten nu ska få kraft och ork att boa in mig och känna ett lugn. 
Vem längtar inte till dessa små ljuvliga blomster..... Det är sådant som får mig att orka en stund till. 


Kommentarer
Inger Maryissa

Jo, våren tog en rejäl paus och Kung Bore vräker ner snö över oss med vindar och kyla
Men hoppas våren fortsätter snart igen och med sol och värme
Så ljuvliga små blommor på bilden du visar oss här.
kram

2013-03-20 @ 15:28:54
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Åsa

ja, här längtar och väntar vi på våren fortfarande och det är så tråkigt att se snön som ligger kvar...tur att du bjuder på lite härliga bilder :-)
kram Åsa

2013-03-24 @ 20:43:36
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Gardenhouse

Vill kika in och önska er en riktigt Glad Påsk!
Kram Sussi

2013-03-29 @ 10:27:53
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0