Altanmålning....eller ???

Tänk att vi gick ut så hårt att hinna klart med altanen... Men så tyckte vädergudarna att nä bättre med lite regn,
Jag hursom så vart halva giort iallfall. Men då kom en vän förbi med en jätte fin mobil till Elliott och jag vart riktigt rörd. 
Och i morgon blir det ett inlägg om en speldosa.... Låter både knasigt och galet men .. den har en innebörd. 
Nu ska jag ta och duka fram lite mat till min lilla fam. 
Lite skillnad .... Kan bara bli bättre .
Fina mobilen som hänger så fint på skötbordet.


Kommentarer
Therese Bjärstig

Även här har det målats,gälle att passa p ådå det är bratorkväder... målade hela stenfoten på huset i går, och oj, det blev nsätan ett nytt hus ;-D KRAM KRAM

2013-05-30 @ 09:00:35
URL: http://lurans.blogg.se/
soffie

va typiskt att det började regna hoppas ni får vackert väder snart så du får det färdigt, vilken söt mobil kramen

2013-05-30 @ 20:33:16
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0