Cool bäbis och härliga vår eller är det sommar????

Mitt i veckan och regenet öser ner. Lilleman ska ju ha sitt kalas i helgen och jag hitade en jätte bra sida på nätet ...Men det är lite sent ,Jag hinner inte få hem grejorna innan helgen.
Hinner väl till dopet som vi ska ha så småningom ,Men för denna gång får jag hålla till gogo med en panduro affär. 
Lilla Elliott har vuxit i sin fina body med trycket cool like dad och han är kanske nästan det iallfall i bland. 
På inredningsfronten är det mycket blommor just nu och altanen som jag skulle ha giort i ordning ...Det står helt still !!! Lite svårt att fixa utan bil.... Hm men den ska bli klar till helgen !! Har hört att alla mammor kan trolla mer eller mindre så det borde ju gälla mig med . Örhängen har jag hunnit med att tillverka med .
 
Nu ska jag hämta inspration.


Kommentarer
bia

tack för titten!
Så söt blombukett du visar;)
Hoppas solen skiner hos er...det gör det faktiskt här idag...efter lite regn i två dagar....
Kram bia

2013-05-22 @ 11:45:05
URL: http://houseandgardenbybia.se
soffie

å va cool body :)va skoj med kalas:)Hur gammal blir Lilleman nu? kramen

2013-05-22 @ 22:12:56
URL: http://soffie69.blogg.se
Gardenhouse

Så cool body ;)
Vad mycket trevligheter, kalas och dop. Så fina högtider.
Vilka vackra bilder du bjuder!
Grattis till Lilleman.
Kram Sussi

2013-05-23 @ 10:50:13
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0