Kalas ,Mors dag och strålande sol.

Då hade lilleman haft sitt kalas och morsdag va avklarat för denna gång. Han vart glad över sin sackosäck och fick fina lavalamnpor och en häftig discolampa. 
Slänger in bilder så skriver jag mer i morgon.
Lillemans goda tårta.
Mina fina mordagsrosor.
Bordet son nu nästan är klart.
Blomstertrappan på altanen.
Visst blir man glad över fina grattis kort. Lilleman tyckte dom va så fina.
Flitens lampa har lyst .. Armband på min arm ..
Äntligen min te burk.... Som jag har letat efter en liten och nu har jag det,
Till slut super söta små smarties . Köpta på panduro.,


Kommentarer
ansepanse

klart att Lilleman blev glad över så vackra kort och jättefin tårta :)
härlig blomtrappa, jättefin
kramar

2013-05-28 @ 11:47:30
URL: http://kinaguld.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta

Vilken smaskig tårta, å dina morsdagsrosor var ljuvliga! Gillade även ditt fina armband! Ja, hela inlägget är ju idel ögongodis, du hr det så fint! KRAM

2013-05-28 @ 15:00:37
URL: http://lurans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0