Mellan helgerna

Det går ju undan nu med alla helger och fint väder har vi haft med . Lite besök av vänner och grillning och långa promenader.
Beställningar på armband har jag fått med så det är ju ett stort + när man gör sånt man gillar. 
Nu på kvällen kom det lite regn men det giorde inte mycket , Jag passade på att städa lite och ta en blogg runda . 
 
Känner fortfarande att jag vill göra så mycket med altanen och fixa i rabatterna men tiden räcker inte till och inte orken heller riktigt . 
Så jag satsar på denna vecka igen och hoppas på nytt att nåt ska jag hinna fixa till. 
Tills dess får jag hämta inspration från andra fina bloggar. 
tar tacksamt i mot tips på fina inredningsbloggar och andra bloggar med . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0