Kan man önska sig tid????

Min stora son frågade mig vad jaf önskade mig i julklapp.... Hm jag tänkte efter och kom fram till att tid....
Men tid kan du ju inte önska dig den finns ju hela tiden .... hm det va ju just det hela tiden . 
önskar mig mer oganiserad tid.... Att få hinna med detta man inte hinner med . 
Ja detta vart ju hur flummigt som helst så åter till nåt mer verkligt.
 
Lilleman är verklig och hans knapp med ... Nu var det ett tag sedan jag skrev någe om han fram fart .
Tandläkaren denna vecka och 2 tider till innan jul på sjukhuset så det har ju minskat med sjukhus besöken . 
Trapp hiss har jag glömt att berätta att vi ska få . Dom va här och mätte i går och vi måste göra om en del i vardags rummet... Stackar mig .. hihiihih som måste åka tikk ikea och lösa förvarningproblem.... 
 
Mannen drog en djup suck och konstatera att han får mointera en del igen . (han har tåla mod som jag inte besitter)
hm så ja måla igen och fixa kommer att bli så bra .... 
Dagen bild blir på en gammal lada ... gammal men vackert på nå vis..
 


Kommentarer
ansepanse

mm, det är väl mer sådana önskningar vi har :) eller hur?
vad bra att ni kommer att få en trapphiss, det måste ju bli så mycket enklare för er
en jättevacker bild
kramar

2013-11-20 @ 11:17:29
URL: http://kinaguld.blogg.se
Therese Bjärstig

Underbar bild! Och skönt att ni får hiss, antar det underlättar massor i er vardag. Här har vi sex stolar att montera till helgen, tror maken får göra det... ;-D KRAM

2013-11-20 @ 13:14:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Marie

Jag tycker absolut att man kan önska sig tid :)
Kanonfin bild på ladan!

Ha de så gott!
Kram Marie

2013-11-20 @ 13:58:57
URL: http://mariemarang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0