Hösten fortsätter och jag med den .

Nu har jag vart ute med min kamera och fotat igen . Jag har tagit bort fler energi tjuvar och letar efter vänner med bra energi...
Rensa skulle kunna vara huvudrubriken just nu. Bomar om lite extra inne med och hoppas på att kunna fixa klart det till jul... 
Det är ju oktobermånad och vi har skänkt både till  rädda barnen och till bröstcancer fonden .
Elliott kryper runt och hittar  jobb till sina föräldrar ... Så vi är inte sysslolösa och jag könner att detta ger bra energi. 
Lilleman är inte helt bra i sion knapp ännu och jag vill och hoppas på att vi fixar detta denna månad.....
Han har haft en infektion nu i snart 1 år.... Men skam den som ger sig ... Det gör iallfall inte lilleman och hans föräldrar. 
Nu bjuder jag på lite höst bilder....
 


Kommentarer
MissStorm

Fina bilder. Det är så vackert ute nu att det nästan är svårt att andas!

Hösten är verkligen tiden för att rensa o börja om. Lycka till!

2013-10-15 @ 23:20:45
URL: http://Missstorm.blogg.se
TantGlad

Jädrans vad vackra bilder du tagit, och sedan en vacker Skör Ros där mitt i alltihopa. Supervackra bilder du visar.
Varm höstkram till dig.

2013-10-17 @ 19:42:40
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Nina Liljedahl

Fantastiska bilder!
Du kanske skulle bli frilansfotograf!? ;-)

Hoppas lilleman snart blir frisk, det måste vara jättejobbigt att ha en infektion i kroppen så länge.

2013-10-22 @ 12:36:04
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0