Hösten

Tråkig rubrik ....Nä den är inte tråkig den är mysig . Jag väljer att mysa inne och få det där inredningssuget taget på allvar.
Helgen hade jag ju planer för men det vart vila för hela slanten. Inte en pensel jag har hållt i . 
Men nu är det ju vardag igen och jag spånar vidare på mina projekt.
 
På senaste tiden har jag märkt att det kommer energitjuvar i min närhet och jag tänker sätta stop för det nu.
I dag måndag är det stop. Dom kan gå nån annan stans och beklaga sig med sina ytliga och elaka komentarer.
 
Nä i stället ska jag jobba o mot våra drömmar och banne mig se till att få dom förverkligade. 
Dessa 2 ting får symbolosera mina drömmars mål...


Kommentarer
Gilla

Bättre elledningar? Och bättre belysning? Båda verkar ju vara lite föråldrade.

Sv: Måla inte din fina byrå! En gång i tiden var det poppis, att luta av såna gamla möbler och det gjorde jag då. Men då visste man ju inte att de förlorade i värde. Det har man ju lärt sej genom antikrundan på TV 1. Så var varsam med din fina byrå.

Kram/Gilla

2013-10-07 @ 09:31:42
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Gilla

Sv: Ditt svar var helt rätt. Var varsam, när du "tvättar" av din byrå. Det påminner till viss del, en byrå min Mamma hade,

Kram/Gilla

2013-10-07 @ 17:31:18
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Marie

Tittar in för att önska dig en fin helg!
Kram Marie

2013-10-11 @ 14:03:16
URL: http://mariemarang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0