Solen skiner och tänk att jag gillar hösten .

Trodde aldrig att jag skulle vara en av dom som gillade hösten och tycker den har någe att tillföra. 
Men idag när vi gick hela familjen så slog det mig att det är ju så vackert vart man än befinner sig . Att sedan få gå hem och dricka en kopp kaffe och bara njuta ....
 
Just nu sitter mannen och mellersta sonen dvs lilleman och njuter av solen på altanen ... 
Det är just en sådan här dag jag tankar mina batterier .och våran lilla bebis Elliott han sover inte har vi märkt...
Han ligger bara och laddar batterierna... Det är precis som det ska vara . 
Hur laddar ni batterierna ???


Kommentarer
Inger Maryissa

Jo, hösten kan vara så bedövande vacker med alla ljuvliga färger
och är dessutom solen framme så blir det helt underbart
så fina foton du har här.
Kram

2013-10-14 @ 16:01:01
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0