Fredag

Helgen står för dörren och veckan är slut för denna gång. Det är nog få förunnat at ha bra familjeband rakt igenom och detta är jag med veten om ....Men önskan att ha det kan man ju alltid få ha .
Om detta får jag väl skriva nån annan dag ... eller inte . Tråka ut min lilla men ack så värdefulla publik är inte mitt syfte.
 
Solen skiner iallfall idag och jag tänker att det ska inte få påverka att det är den 13 och fredag och allt va det nu innebär... Det jag har råkat ut för denna dag är att min mormor dog på en fredag den 13 96...och några år tidigare ändå trillade jag av en häst. 
Men det hade nog hänt ändå... 
Vad är era erfarenheter av denna dag???
 


Kommentarer
Inger Maryissa

Jag tror inte att just fredagen den 13.e skulle vara mera olycksdrabbad
Men skulle det hända något just denna dag så tänker många att det är p.g.a den dagen, fast det lika gärna kunde hänt någon annan dag
fast det råkade bli just på denna dag.
Kram och ha en fin fortsatt helg

2013-09-14 @ 21:49:01
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0