Redan fredag igen .

Hur fort ska denna vår gå??? ja den rusar fram iallfall för mig. 
Nya sängen har kommit och den är både snygg och skön . Härliga kvistar med körsbärsblom plockas in och gör det extra fint . 
Gul sippor och vit sippor och blå sippor och en och annan tussilago. Jag som är en som älskar blommor är ju detta ett mecka att få gå ute ivår natur och plocka blommor . 
Önskar bara en sak att det fanns snälla människor överallt ... en jag vet ju att så inte är fallet . 
Vad är det som gör en människa elak??? varflr måste man påpeka för en anna n att man inte har så fina skor eller att frisyren kanske inte var den finaste och att jag skulle nog passa i nåt annat . Eller talar om för ditt älskade barn att det vore bättre om han hade vart en tjej??? Vet att jag måste bli stark och stå i mot . vissa dagar går det bättre ... vart går gräsen för mobning?? VAD tycker ni??
Ja då till att det är fredag och att våren är här och lite extra värme så blir det toppen . 
 En förvirrad pippi på promenaden ... den rörde huvet precis när jag tog bilden . 
 


Kommentarer
bia

Tack för titten ;).....är det inte en koltrast som du visar på bilden....dom sjunger ju så vackert ;))....jag har massor av fåglar utan för mitt fönster just nu....många bofinkar, men även koltrast och rödhake...såå vackra fåglar....jag är en fågelälskare, hihi.....trevlig helg!
Kram

2014-04-11 @ 15:10:04
URL: http://houseandgarden.blogspot.se
Åsa

Nej men vad, har någon tyckt det vore bättre om Dina pojkar vore flicka?

Vissa åsikter å kommentarer borde fastna i halsen på den som uttrycker dumma saker.

Inga blommor än, men snön försvinner sakta men säkert.

Kram

2014-04-11 @ 15:25:23
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
The Place To Be

Ja men visst springer tiden iväg! Gäller att hänga med!

Jag tycker man ska säga ifrån så fort det inte känns bra. Såna saker som du nämner är verkligen inte accepterbart. Stå på dig annars gör någon annan det, är en ganska sann klyscha! Nolltolerans när det gäller elakheter det är vad jag tycker.

Stor kram
Malin

2014-04-11 @ 16:53:59
URL: http://theplacetobe.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0