Är det slut nu???

Sommaren verkar ha tagit en rejäl paus.... Eller är den rent utav redan slut???
Öland verkar avlägsen ,fast det är bara 2 veckor sedan vi va där . Kanske kommer jag dit i gen detta år ... Eller så dröjer det . 
Idag kan jag ärligt säga att det inte är en bra dag . Tröttheten är enorm och jag känne ingen ork till någe . 
Missförstånden hopar sig och det blir svårt att göra sig förstådd. Detta låter ju inte så bra , jag hör det själv nu när jag skriver raderna . 
Men i bland är just inte allt så bra . 
Även om jag har familj och barn och allt va det nu är så har jag under en himmla lång tid kännt en tomhet. Om jag nu kan kalla det tomhet. Kännslan av att bli av trubbad ,Att sätta sig själv åt sidan för familjen och inte få igen den där lilla lilla tiden som jag längtar efter. Men barnen är ju bara små en gång så jag får hålla ut . 
Sover lite så andra ska få sova mera . ta hand om allt annat så andra ska få göra nåt skoj. Kanske är det därför jag blir så glad för det lilla . 
När nu när jag tänker efter så glad är nog inte rätt ord ... Tur att jag inte har nån facebook så jag slipper det eländet . Mitt fönster mot värden är här inne . Elakheter och dryga komentarer är jag trött på . Andras värde är mera värt och så kommer det nog förbli. Bäst av allt är att förlika sig med det . 
En gång i tiden för länge sedan så skapade en annan människa vissa vilkor för mig att få ett begränsat liv . Facbook är lika med livs fara ... Men här kan jag va mig själv utan att behöva gömma mig allt flr mycket . 
 
Nu ta tag i dagen ...
 Härlig bild från i våras ... Hopp om livet . 


Kommentarer
ansepanse

<3 var rädd om dig
Sv: allt är bra :)
önskar dig allt gott
kramar

2014-08-08 @ 11:36:27
URL: http://kinaguld.blogg.se
Åsa

Känner igen mig i allt Du skriver.

Jag hoppas Du får sova, andas och bara vara en stund, även Du behöver ladda Dina batterier för att orka.

Kram

2014-08-12 @ 13:20:23
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0