att få vila

Hela min värd består av att få vila.  Jag längtar varje morgon efter kväll.  Jag vill få vakna utvilad. 
Klart jag grejar saker ändå. Men nu känns det i armar och ben . 
Men ändå så vill jag så mycket.  
I går kväll gjorde jag pepparkaks kola. 
Och idag vill jag göra en massa mys för min fam.
Det är jul först som ja känner att alla trivs och har de bra.
Se lilla elliott som håller på att lära sig att säga tomten .
Det är första gången jag och min man hör vårat barn säga just tomte. Lilleman har inte ett talande språk .så de är just nå speciellt. 
Men Lilleman är ändå härlig på sitt sätt. 
Vi får väl se om komten kommer som elliott säger. 
 


Kommentarer
åsa

Vet hur det känns att alltid vara trött, jag hoppas Du får vila, ladda batterierna å verkligen kan njuta av julen.

Förstår att det känns helt annorlunda med Elliot eftersom Lilleman har de problem han har, barn är olika, men Era två är ju speciella.

kram

2014-12-16 @ 15:20:03
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0