Enligt lagen om alltings..

Det  är en solig dag . Allt  borde vara  på topp .jag väljer  att  inte  gå och deppa i dag .
Utan  att  se det bra  
nr 1 . Solen  skiner. Och det är det enda som behövs.
att  få sitta i lugn och ro är bland det bästa  jag vet. 
Dricka  mitt kaffe  och mumsa på en choklad biskvi. 
Mannen  min är och firar en släkting.
Elliott  fick följa med. 
Händer  inte  ofta  att jag blir  helt själv  hemma  .
Men  just nu så njuter  jag av att  ha städat  och nu ska jag göra  islyktor. 
 



Kommentarer
Åsa

Ibland är det skönt att få vara själv :)

Jo vi har både snö å haft rejäl kyla, minus 30 under juldagen. Nu är det vinter :)

Vi får idag besök av Js dotter m pojkvän, länge sedan sist så det ser vi fram mot.
Blir lite julklappsbyte under kvällen :)

kram

2014-12-27 @ 12:07:55
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Annika

Låter som en riktigt bra dag. Hoppas att du får många fler såna nu då vi snart går in på det nya året.
Kramelikram

2014-12-27 @ 18:26:27
URL: http://badtant.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0