natten.

Jag har lidit av att inte få sova under väldigt lång tid . Men i natt förlorade jag inte sömn. Utan jag vann insikt och födde nya tankar och idéer . N atten gav och inte bara tog. Annars sitter jag där kl jätte sent och får ångest över att inte kunna zova .
Denna ro jag kände i natt kanske har med insikten att det finns  hopp, tro och att jag kan få allt att fungera. 
Har jag bara min familj med mig så ska kunna klara det mesta.
Lögner som presenteras för mig måste jag själv avgöra om dom ska få gro och ta fart eller få falla till baka på den som levererar dom. 
Riktigt är att låta dom falla till marken ..
En bild idag som får stå för en riktig vita minkick i alla dess fina form...
 


Kommentarer
Marie

Det låter som en riktigt bra natt =)

Ha en fin fortsättning på det nya året!
Kram Marie

2014-01-08 @ 14:25:28
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Mia

En sån natt kan vara värd att sömnen får lida..Lycka till!

2014-01-08 @ 17:09:16
URL: http://www.matmia.blogg.se
Inger Maryissa

Det är jobbigt när man inte kan sova....vet det själv...
och känner igen det där att det kan ge ångest över att inte kunna sova
men så fint att du ändå kände en sån ro denna natt och med positiva insikter
kram till dig

2014-01-09 @ 21:12:08
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0