Lite regn mån tro .

Gårdagen var så fin och det blåste härligt och varmt och skönt . 
2 st brudpar såg vi och det såg å fint ut i all grönska . I dag är det lite mera muligt och frukosten som åts i går ute på altanen får nog ätas inne idag . 
Giorde scones och hade gerädde och sylt till... ( INTE VARJE DAG MAN ÄTER DETTA ) nä då skulle jag nog bli stor som en jul gris  och lessna på det med . 
 
Idag hoppas jag på att kunna komma i väg och Plocka massor av fina blommor och fylla vårat hem med . 
 
Bilder fårn öland förra året , ska ska jag fylla på med nya bilder från öland . 


Kommentarer
Annika

Hoppas att du hittar massor av vackra blommor som du kan plocka med dig hem. Vi har sol och riktigt varmt fortfarande men det ska vsst mulna på till kvällen.
Ha nu en fin dag.

2014-07-13 @ 13:13:38
URL: http://badtant.bloggo.nu
Åsa

Mums med scones.

Här regnar det å jag fryser, har ont i halsen å mår skit :(

Jag hoppas Du får massa fina dagar i sommar, kram

2014-07-15 @ 16:50:19
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
TantGlad

Men då hoppas jag du har fått tag i lite fina blommor att pryda ditt hem med . Så vackert med blommor.
Fina spännande bilder visar du åxo alltid i din fina blogg.
Önskar dig en skön onsdag nu.
Kramkram.

2014-07-15 @ 19:26:34
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0