Hur man tar tre djupa....

Andetag.... tre djupa och andas ut. Nu på morgonen startade jag men en 3km promenad..Till en del självvalt.
Konstaterar att det har funnits saker som legat på lur sedan förra året just vid denna tid punkt. Vägskälen är många och det är kanske bäst att stå stilla och begrunda ett tag.
Det sker det som sker och vad kan vi ientligen rå på det??
Måste rikta in mig på vad som är bäst för själen och faktiskt vad jag mår bäst av . Tappa tron på mänsklig heten en smula och få en och annan törn... är jag van vid. 
Måste tilllåta mig själv att få må bra och vara stark. Skrämmer det vissa ???Eller är det bara en fasad???
Barnen måste ju få må bäst och jag vill må bra vilket var ett tag sedan jag giorde rakt i genom.
Se där nu är lille Elliott vaken dax för välling. 
Åter till verkligheten.
 
 
 


Kommentarer
Catrine

va härligt att börja dagen med en promenad:)

2014-06-08 @ 08:15:52
URL: http://catrinelouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0