Utflykt väntar.

Idag skiner solen och vi är på superhumör alla tre . Vi ska på en liten utflykt till Fabriken i sparreholm .(resension kommer efter besöket) Sedan bär det av till Lager 157 i hälleforsnäs. (resension efter besöket.)
 
I helgen som var var vi på inte mindre än 2 loppissar och det va en av dom som Ernst hade vart på och köpt pinnstolar 09 och detta program kommer jag så väl i håg. Vet att jag ville så gärna dit och nu har jag varit där utan att veta om att detta var just den loppisen. 
Så om ni har vägarna förbi arkösund så stanna till vid ladan vid vägen . Väl värt ett besök. 
 
Gadin stänger eller skenor är inhandlade och nu så ska vi göra om med alla gadriner en sväng , hoppas det blir bra . 
Dessa ska sättas i taket så jag får ett fint fall på dom . Nu till lite bilder från i helgen . 
 En övergiven liten stuga vid väg kanten , Fast jag tror nån flyttar dit i sommar...
på andra sidan viken , kl sent på kvällen . magiskt och så fint .
Fina och mysiga hagar med dess invånare 


Kommentarer
LIENE

Ser ut att vara väldigt vackert där :)

2014-06-27 @ 22:18:15
URL: http://lifefromwithin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0