Är inte våren lite seeg.

Nu kommer det krokusar och snart om en vecka eller 2 så blomar nog påskliljorna med .Gårdagen skulle vi ha varit på ett 50 årskalas ... men jag skippade det . Orken finns inte där . Jag vill så otroligt mycket så här på våren men jag slår knut på mig själv.
Kommer säkert få hur mycket ovett som helat för att vi inte dök upp..Men då ska jag ge dom ett par dygn med lilleman och alltför lite sömn....Så ska vi se om det är nån som vill gå på kalas sedan . 
Nu till någe roligare . Nya gardiner är inköpta till sovrummet och nu väntar vi bara på sängen . 
Ska bli så skönt att få ny säng... om jag nu hinner sova iden om inte jag ska vara vaken på natten förståss... 
Lite dagens bilder kommer med . 
liten Elliott har nästan likadana skor som pappa sin . Han är mäkta stolt.
Så här fin vy har vi när vi går morgon promenaden . Inte undra på att han sommanr fort....


Kommentarer
ansepanse

nej, folk vill nog inte förstå, stå på dig bara, det är ju ditt liv och du måste orka med det först, eller hur?
:) vilka söta små skor :) tror jag det att han är stolt
underbar bild från morgonpromenaden
ha en fin söndag nu
kramar

2014-03-16 @ 11:25:15
URL: http://kinaguld.blogg.se
Åsa

Huvva så jobbigt Ni har det, att behöva tjafsa med fkassan när det gäller sjukdom är inte lätt, de som sysslar med handlägga sjukdomsärenden hos fkassan har begåvats med noll empati.

Blir lilleman sämre vissa tider på året? Eller är hans sjukdom konstant med skov?

Att orka med festligheter när man inte får sova i någon ordning fungerar inte, Du måste prioritera lilleman och mår han sämre blir ju även Du mindre pigg, de borde väl folk förstå...

Ha det så bra Du kan, krya på kram till lilleman

2014-03-16 @ 14:56:11
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0