Attakerad i mitt hem .

Jag blir attakerad i mitt hem av en m'nniska som är otrevlig , säger kränkade saker och dessutom har en ton som får en att må illa . Denna människa tillhör familjen på ett sätt så jag kan inte bara stänga dörren ... eller kan jag det .
Kanske får jag för gammal ost.. eller nåt. 
hur som helst så är jag upprörd eller mer lessen . Vad jag än gör så blir det fel. 
Så är dagens start.... nu ska jag ta mig till panduro och försöka hitta kalas grejer till våran 1 åring. 
5 gången irad som denna människa inte kan va trevlig. 


Kommentarer
ansepanse

vad ledsamt :( jag blir så ledsen för din skull
det hjälper väl inte om jag skriver att du inte ska bry dig, men det är det du egentligen inte ska
kramar vännen

2014-03-26 @ 11:05:17
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0