Ett kalas till

Då kör vi på kalas nr 2 till helgen . Och denna gång ut är det inte mindre än våran underbara lilla lilleman som blir hela 14 år . 
Solen ska tydligen skina och det ska vara fint väder så det gäller att ha altanen fin till dess. Gårdagen shoppade jag lite blommor och bla, ett kryddträd av någon sort... hm små lila rosa blommor var det och doftar ljuvligt. 
Bilder kommer när jag har städat och det är fint . 
Va i skogen vid den öde gammla stugan och plockade mera kaprifol skott. Hoppas på att få en prunkande blommning nån gång i sommar. 
Nu ska jag passa på att ta en kopp kaffe när Elliott sover en liten middags lur....
undra vad jag ska plantera i lådan ???? nån som har någe tips???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0