Fina utflykter och tanka energi .

Dom senaste dagarna har varit otroligt mysiga . Vi har äntligen kommit i väg till åsby handlesträdgård.....
En tur till taxinge kakslott och en kö på ca 1 timme... Men det va gott go fika . 
Jag känner mig rik på enegi när jag få chansen att göra sådana här saker.
Elliott har tittat på små ankor och dom gillade han bäst . Jag har hittat nya utflyktmål med .Dessa ska vi nog hinna avverka innan sommaren är slut. 
 
i dag blir det lite fixande här hemma och hoppas på att detta sommar väder håller i sig lääänngge .
 Undrar vart barnen är i dag som gick i denna lilla skola ??
Ett vackert lövverk.. från backen sett..
Får ur bild .



Kommentarer
ansepanse

:) får ur bild :) den gillar jag :)
mm, jag har också planerat olika små utflykter, det är det bästa, små utflykter menar jag :)
kramar och en fin vecka till dig

2014-05-26 @ 13:00:14
URL: http://kinaguld.blogg.se
ansepanse

Sv: soligt har vi, men det blåser en del och det är inte så varmt som det har varit
önskar dig en bra dag
kramar

2014-05-27 @ 13:06:49
URL: http://kinaguld.blogg.se
TantGlad

Hejsan..
Att ströva i handelsträdgårdar är bland det mysigaste som finns. Så mycket att se på såna ställen.
Vackert och varmt väder vill vi ha. Fast hos mig är det kylslaget just nu. Bara 10 grader .

Ha det så gott nu. Och fina bilder du visar.

Kramkram

2014-05-27 @ 20:41:00
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0