Helgen står för dörren

Då var det dax för lite helg igen . Våran lilleman fyller på söndag och jag ser fram i mot att få ha ett kalas utomhus. 
Han älskar såpbubblor så det blir en såpbubbelmaskin. 
 
För ett tag
 
sedan så skrev jag om enegitjuvar och idag råkade jag ut för en igen .... Attans så slut man blir av att vara i närheten av en människa som inte gör annat än att få uppmärksamheten . Ljuger och beskyller andra och står i. 
Sådant är ej det roligaste att vara med om . Så i morgon tar jag nya tag. 


Kommentarer
ansepanse

då säger jag GRATTIS en dag i förskott till fine Lilleman som fyller år på söndag, jag har aldrig sett en såpbubblemaskin :) men förstår att den uppskattas
Sv: jo, det var superduper skönt i bastun, nya aggregatet är toppenbra
ha en fin helg nu
kramar

2014-05-17 @ 11:13:39
URL: http://kinaguld.blogg.se
Cissi

Jobbigt med såna personer som bara tar energi,..

Hoppas kalaset och födelsedagen blev lyckat! Grattis i efterskott!

2014-05-20 @ 11:02:17
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0