Bli sjuk med influensa .. Nej tack

Där för får lilleman sin årliga vacination idag mot årets influensa . Han blir ju sjuk än då men bra mycket lindrigare mot vade det skulle ha blivit. En sak som jag är så glad över att det finns . 
Lilleman ska åxå åka till korttis och det blir lite lättare här hemma med tider och passning . 
Torsdag var det med jag kanske ska börja förberda inför helgen . Mossa klart denna krans som jag säger varje dag att jag ska ta tag i . Mot sjukhuset då . 
 
passa på att köpa denna underbara krydda med ...


Kommentarer
åsa

Usch huvva förstår Du inte vill Lilleman ska behöva bli sjukare än nödvändigt.

Saffran har jag kvar sedan förra året...

Kram

2014-11-12 @ 14:06:09
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
åsa

Tittar in och lämnar en kram <3

2014-11-13 @ 14:50:49
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0