En dag i oktober .

Detta är väl som bilken annan höst dag gissar jag . Regn och lite halv urrigt så där . Helt plötsligt från ingen stans så känner jag mig stressad . ??? Så himmla skum kännsla . Nästan hjärtklappning tillpå köpet . 
Nåja det råder nog bot på det med . 
Detta med att få veta nåt om min biologiska mamma g¨år väldigt trögt . Min sk plast plast pappa säger att hennes person nr inte står i adoptionshandlingarna ??? Vilket jag har väldigt svårt att tro på. Utan detta kommer jag inte så mycket längre . ( energi tjuv.) Hur som helst så får jag tänka ut nå annat sätt . Senaste dygnet har jag vart fly förbannad på han !!!.
Men nog om detta och i går så bakade jag en äppelkaka som va så himmla god . Receptet hittade jag på 
www.recept.nu och letade mig fram till en kakak med sffran och äpplen . bild på detta kommer i inlägget ovan . 
Nu ska jag ta det piano resten av dagen . 
En dag då det va sol....
 


Kommentarer
Åsa

Trist Du inte får hjälp av Din pappa, han borde väl förstå att Du söker... att Du har ett tomrum i hjärtat.

Äppelkaka, mums, har varit sugen på äppelkaka typ hur länge som helst men inte orkat baka, noll energi.

Det låter inte okey med stress å hjärtklappning, fortsätter det måste Du söka läkare.
Jag fick ju hjärtklappning, hög puls å kände hur jag vibrerade invärtes, superstressad, vid koll hos läkare hade jag väldans högt blodtryck, bara så där plötsligt, jag hade innan dess lågt blodtryck.
Jag hoppas allt går Din väg, kram

2014-10-09 @ 15:21:07
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0