Församlings värde .

Att en församling i sverige skulle komma att få en sådan stor betydelse för mig kunde jag aldrig tro. Deras arbete är så värde fullt och att upptäcka detta är kusligt men spännande . 
Jag har fått reda på vilken församling min biologisa mamma tillhörde . Nu åter står bara ett telefon samtal och detta gör jag när jag har sovit mer än 4 timmar på en natt . 
Jag vill ju ha nytta av informationen jag kan tänkas få där . 
Tackar så mycket för det fina responsen jag fick om detta att jag faktiskt är adopterad . Är första gången jag får positiv respons. Sådan värmer mer än vad ni kan tro . 
Nu vidare till en kyrkogård och inhandling av ljung ... Men inte till min mors kyrkogård utan till en annan släkting på min mans sida . 
 
Men det jag ser fram i mot i dag är att jag ska göra en höst krans ... 
 


Kommentarer
Åsa

Kära fina vän vad glad jag blir då Du fått positiv feedback från församlingen.
Ser fram mot att höra hur det går med efterforskning och att få se det färdiga resultatet av krans.
Har Dina föräldrar ingen info, fick de inte veta något vid adoption?
Jag håller tummarna å hoppas på det bästa, kram

2014-10-02 @ 13:36:54
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0