Lite tid

Lilleman har varit lite krasslig med sin knapp och vi har farit fram och tillbaka på sjukhuset i veckan en hel del. 
Fixat ortoser till fötterna med har vi giort och sjukgymnasten har varit med . 
Det hela topades med en vistelse på korttis och vi får vila lite  över helgen . 
 
När man har 24 timmar på ett dygn och man vill hinna med att promenera och städa och och allt det andra och det inte går i hopp sig .. hm undra om jag måste dra ner två varv och kanske ha lite skit i hörnen i bland . 
Som  tur var så har vi fått en otrolig hjälp av sjukhuset . 
 Idag tänkte jag ingen ting faktiskt... utan tänker ta dagen som den är .  
 


Kommentarer
Åsa

Skönt att det ordnar sig för Lilleman, Ni verkar ha ett bra sjukhusteam runt honom.

Ta nu å vila, lite ski i hörnen dör ingen av...
Gosa med Elliot å ta lördagen som den kommer.

Kram

2014-10-18 @ 08:05:31
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Anonym

Bättre lite skit i hörnen, än ett rent helvete.
Ta nu det lite lugnt vännen.

Lördagskram från mig.

2014-10-18 @ 15:18:44
TantGlad

Det var jag som var anonym. Glömde skriva adressen haha

2014-10-18 @ 15:20:36
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0