Vad är det som sitter fast??

En röd del av kroppen som är lite narig , lite öm,och en massa rinnande ... Det är ju så klart en förkylld näsa jag pratar om . 
Från ingen stans så blir man så där dunderförkylld och det är ju inte bara att ånga vidare denna gång ... 
Aldrig nånsin tidigare har jag vart så hindrad från att göra saker när man har en sketen förkyllning som denna gån g. 
Men idagen är ju just på börjad så jag hinner nog bli bättre och under tiden får jag väl planera det jag vill göra . 
Som att köpa tripp trapp stol av en granne och ska måla om den ... 


Kommentarer
Åsa

Usch huvva ogilla Jag hoppas förkylningen går snabbt över.

Fina bilder i inlägget här ovanför.

Här kom det lite snö i morse men nu är det mest bara gråmulet å kyligt, tror jag aldrig frusit som jag gör nu för tiden, enda gången jag inte fryser är i badkaret då jag har nästan 40 gradigt varmt vatten.

Försök å ta det lite lungt, tänk på Dig själv å Ditt mående, Du måste ju räcka till för både Lilleman å Elliot.

Är Lilleman hemma nu, hur gör Ni vid förkylning magsjuka etc är hans immun försvar nersatt så han är extra känslig?

Kram min fina vän

2014-10-21 @ 12:02:57
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Liza

Uscahamej! :(
Krya på dig! :)

2014-10-21 @ 18:50:30
URL: http://lizasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0