Breaking a news

Ja eller nåt ... Nu ska jag avslöja en sak här i bloggen och det är att jag är adopterad. Och inte adopterad i från någ annat land utan från ett par som inte var ett par och det var bara mamman kvar och hon klarade inte att ta hand om mig . 
Jag var 13 mån ader när jag kom till  ina adoptiv föräldrar. 
Nu i helgen vart jag lite nyfiken på att söka lite efter mina biologiska föräldrar igen ( som så många ggr förr.)
Viss kontakt har jag haft med min bioligiska mamma .. Men hon har inte varit så bra på att klara av sådana åtaganden.
Så till i helgen då jag va på ratsit , folkbokföringen och ja överallt jag kunde komma på . ....
Nånting måste ju fel tänkte jag när jag inte hittar henne längre ... Jo felet är nog att hon är avliden. 
Avliden och jag är bortadopterad så det är ju naturligt att jag inte får reda på mera om det . 
Nu vet jag att jag kommer aldrig att få svar på mina frågor... Jag får inte svaret som kanske är det viktigaste att få svar på  VARFÖR??? Varför  vart jag bort adopterad??? 
 
Nu är det en utmaning i sig att klara sig i gen om dessa extentiella frågorna och komma hel t ut på andra sidan. 
Måste , ska , och hitta mina egna svar . 
Har halvsyskon på min mammas sida och dom vill inte veta av mig alls. 
Ja så kan livet vara på en pinne en måndag förmidag som denna . 
Nånting så vackert , mot nånting så hårt.


Kommentarer
Åsa

Men oj, trist att Du inte får svar på Dina frågor och fyy att Dina halvsyskon inte vill ha kontakt.

Förstår att Du har massor av frågor som kanske aldrig får några svar.

Men, kanske en ide? Om Din biologiska mor har några släktingar kanske de kan och vill berätta? Kolla med pastorsexp där Din mor var kyrkbokförd om de vet något.

Kram min fina vän

2014-09-29 @ 13:16:01
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Inger Maryissa

Kan tänka mig det känns jobbigt att inte få svar på vissa frågor, och speciellt varför du blev bort adopterad
och så trist att dina halvsyskon på din mammas sida inte vill veta av dig.....det måste göra ont....
Skickar dig en jätte-stor varm kram

2014-09-29 @ 22:06:40
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Marie

Men så tråkigt att höra! Tänker i samma banor som "Åsa"... det kanske finns någon moster eller morbror som kan ge svar på dina frågor.

Tack för titten och hälsningen hos mig!

Varma styrke kramar från mig!

P.S Vad fint vardagsrummet blev! D.S

2014-09-30 @ 15:42:29
URL: http://mariemarang.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0