Dränerad

När man dränerar nåt i vanliga fall vill man ju ha det så torrt som möjligt eller iallfall få bort det ,an inte vill ha där .
Har råkat ut för en vanlig bond förkyllning .. men känner mig dränerad ändå. Inte så mycket pga av förkyllningen utan pga  att jag är jag . 
Här i bloggen ljugs det inte särskillt mycket utan är det blääää så är det just bläää. 
Jag kan önska att saker skulle vara annorlunda men jag vet att fallet inte är så. 
Vad gör man när man utsäts för saker som gör ont ... När man inte kan för klara att det gör ont för man vet att det inte kommer att göra nån skillnad ... 
Den som gör det onda har för längesedan sluta bry sig ... Ska jag då bry mig???
Nä jag måste försöka ta mig segrande ur detta lilla ha vete ... 
När det gör som ondast.... vad gör man ??+ Fler fågor än svar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0