Ett steg närmare och en härlig fredag .

Komunen ringde upp och jag ska ta in offert på altanbygge och snickaren kommer nu i dag . 
Mannen är på habeliteringsmöte och sedan är det helg. 
I bland så önskar jag att jag hade en annan viktigare postion i här i livet .. men vad är viktigare än sina barn.
Jag är en människa som gillar när det rör på sig lite när man har projekt på gång. 
På måndag kommer dom och lägge om plattorna på fram sidan och sedan ska vi väl va i hamn .
5 dagar av tider till lilleman är avklarade och jag har iallafall lite energi kvar till helgen.
Bilder på ny planteringar kommer i nästa inlägg ,det är sådant jag har fixat iakt och mening att få det lite lugn och ro. 
kram till er alla .,
 


Kommentarer
Åsa

Så skönt det ordnar sig, att kommunen hjälper.

Kram

2014-09-12 @ 14:22:16
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Gilla

Så skönt att få hjälp utifrån. Hoppas att altanen blir fin.

Sv: Jag gitte inte ens att gå promenad med gubben idag. Känner bara för att få vara ensam och sköta mitt.

Kram/Gilla

2014-09-12 @ 15:08:06
URL: http://trebgilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0