Hösten är en mys tid.

Om man nu är en människa som älskar värme och sol... Så är ju hösten ett mellanting som inte är så rolig direkt . 
Men jag väljer att se den som en mybarriär mellan fina årstider. Våren och sommaren är jubara bäst... 
Julen är så där men på hösten är det ju vädermässigt inte så himmla kul.
Då är det ju som bekant dax att mysa till det med levande ljus och härliga plädar och mysiga filmer och goda varma drycker. 
På detta lilla vis kan jag tänka mig att överleva hösten med . 
Så vart ska man börja att mysa till det med höst fixet då???  Trappen är klar med ljung och lyktor ....
Köket är nästan klart .Vardags rummet är inte allas klart men en god bit på väg . Så inhandling av lycktor och ljus och varma plädar.... Ikea her i come . ( till helgen )
Nu ska jag boosta hela hemmet med en rejäl städning . Resten av fam iljen är på skolan och pappa med Elliott är på inskolning på förskolan ,galet va härligt det är att se sina barn bli självständiga dag för dag . 
 
 
VAD ÄR ERAN HÖST MYS FAKTOR??? Några tips ???
 


Kommentarer
Åsa

Överlevde gårdagen ;-) fick först dricka 1liter kontrast *blä* sedan kontrast insprutad i blodet *fyy kändes som om jag pinkade på mig* så MRröntgen, samma lika som då november 07 när de upptäckte tumören.

Lätt snöfall... kyligt å kallt.

Ljus ljus en massa tända ljus,varmt te och gosa in mig i soffan i famn på min man under filt å se på tv serier, det är värmen som gör att jag klarar hösten.

Det låter inte bra med Din mor *kramar om*, sjukdom borde vara förbjuden.

Ha en fin tisdag, kram

2014-09-23 @ 12:58:16
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0