Värme återigen

Vaknade i morse och insåg att det kommer att bli en varm dag . Vad gör jag ??? jo jag sätter på mig (dum som jag är ) varm tröja och jeans.... och vad blir det för temp ute jo 25 + . Då har jag verkligen tänkt till kände jag på en gång .
Nä så dum jag är när jag inte bara går efter hur det känns ute ,utan plockar på mig bland det varmatse jag har... 
Nåja i morgon om det fina vädret håller i sig så går det ju att plocka fram shortsen igen .... 
Längtar till nästa sommar och slipppa vara dränerad. Va till body shop i dag och fixade lite rengöring och en bra body butter. 
Att vara i en viss låst sinnesstämmning under en lång tid är inte kul men jag ska kömpa för att försöka bli stark i detta . 
Att våga tro på mig  själv igen ... 
Bloggen heter ju fias drommar ....
Dröm nr 1 Eget hus 
Dröm nr 2 Eget företag 
 Dröm nr 3 resa utomlands........
 
 
För andra kanske detta är bagatellartdade drömmar ... Men sitter man med ett multihandikappat barn och inte har möjligheterna att resa och göra det som faller en in så är dett just drömmar... 
Men jag arbetar aktivt för att förverkliga dessa. 
 
Från valdemarsvik.. i sommras .,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0