bestämma

 
Nåt som har varit en röd tråd genom hela helgen på ett eller annat sätt är vem som ska få tycka, känna, bestämma. 
Jag har en filosofi att kan jag inte göra nåt åt problemet just för stunden då vill jag inte att de ska ta onödigt mycket energi. 
Men det är en annan femma att bli på flugen och kritiserad för sitt sätt att tänka. 
I det läget så förklarar ja att var och en får ha sin åsikt och att det är inte fel på vare sig den enas eller den andres sätt. 
Jag måste då bli obekväm i en dels ögon. ..och man börjar försöka få sitt sätt att bli mitt sätt. ...
Detta fungerar sällan eller aldrig. 
Jag kan ta ganska mycket. .men att vara allmänt otrevlig utan orsak där går gränsen. !
Får jag en fråga då svarar jag på den.! Så jag kanske ska gå i socialt ide. 
För det är vissa som har väldigt svårt att BARA vara trevliga! Svara på tilltal kanske bara är till för vissa! 
Nu en solig söndag. 


Kommentarer
åsa i åsele

Usch då låter inte bra, jag hoppas det ordnar sig, kram

2015-04-19 @ 10:56:11
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0