mysig dag

Att gå på Ikea en lördag vid löning låter väldigt stressigt. 
Men det va verkligen så lugnt. Västerås är ett bra ställe för man har ju ett shopping center I samma byggnad. 
Jacka Och Linnen Och Scarf Till Mig. 
Sedan va resten av familjen trötta på att shoppa kläder. 
(Tog visst lite tid att hitta allt de där)
Så in på värdens bästa ikea! 
För att hitta garderob /kläskåp.  Så bilder kommer när allting är på plats. 
Va även in på intetsport Och Där Hade Dom En Balans 
Cykel till elliott.  Vi tänkte att han kommer nog inte riktigt  fatta hur man ska göra. 
Han  tittade på den och satte sig på den och drog iväg 
Inne på intersport. 🙈de va knappt jag vågade titta. 
Så idag ska han få en egen sådan cykel. 
Eller kyskel som elliot säger. 
 


Kommentarer
Oslofru

Mysigt :) Hoppas ni får en fin söndag! :)

2015-04-26 @ 08:55:13
URL: http://www.oslofru.com
åsa i åsele

Hej Elliot, så glad å fin Du är <3

Låter absolut som en bra lördag, kram

2015-04-26 @ 10:15:45
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Anonym

Sååå lycklig han kommer att bli över sin nya fina cykel.
Ha nu en fin start på den nya veckan

2015-04-27 @ 10:29:24
Annika

Oj... jag blev tydligen anonym då jag skrev min kommentar. Hade lite för bråttom.
Hej igen

2015-04-27 @ 10:30:18
URL: http://badtant.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0