förståelse

Det där med att förstå  en annan människa kan va lätt och det kan va svårt. 
Vissa har lätt att förstå  och känna empati.   Att  se en annan människa och finnas till hands är något som ja tror  bara gäller  vissa. 
Många  är vi som får känna tomhet , sorg och även glädje utan att ha nån att dela de  med. 
Kärlek  kan man inte bara ge utan att få nåt till baka.  
Har man då tur att ha nån att  dela  allt detta med så är man iallafall mina ögon rik. 
Att  gå brevid en människa och inte kunna få eller att den andra förstår en gör en tom . 
Önskan om att få dela och uppleva kärlek hoppas jag att  fler ska få göra. 
Kram 


Kommentarer
åsa i åsele

Kram <3

2015-02-15 @ 19:27:34
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
åsa i åsele

Ibland vet jag inte om det är mig det är fel på... att jag förväntar mig för mycket?

Jag hoppas Du känner Dig bättre till mods idag å att Ni kan prata med varandra,
att Din man lyssnar på Dig.

kram

2015-02-16 @ 08:19:35
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0