förstår bättre nu

Jag  rasade helt i går kväll  .Jag va verkligen  på topp  på dagen  trots en himla tuff vecka.
När båda barnen  hade lagt  sig så kom en tom het  och en ledsen  känsla i hela mig .
Vi  som hade gäster  i antågande  och ost och  kex ,levande  ljus  fram dukat.  
Jag  var tvungen att  sitta och vara  social  och trevlig.
Men  jag kände mig bara  mer tom gör varje timme  som gick. 
Minimalt  med sömn . Det  är 3 Tim per natt i över 1 vecka . Så jag fick nån Depp grej akut och  nu ska jag vila så fort  jag går chansen .
Men lite bättre måste det nog bli . 


Kommentarer
åsa i åsele

Snälla vän, Du måste sova, vara rädd om Dig, finns bara en å det är Du, kram

2015-02-08 @ 09:17:16
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
TantGlad

Hej vännen. Man känner det man känner och tyvärr kan man ibland inte styra saker. Lite sömn är inte bra.
Känna sig tom är en obehaglig känsla.
Ta hand om dig på bästa sätt nu.

Varm kram från mig.

2015-02-08 @ 17:53:13
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0