Hallå

Då var de dax att  fixa naglarna  för första gången på salong . 
Eller vad detta nu heter.  Hämta  medicin till lilleman blir de med. 
Han ha ju knapp och denna  ha dragit  på sig nån bakterie...och detta ställer till de  för han .
Det kan ju tyckas att  allt  ha ordnat sig från det bästa till det sämsta   
Riktigt så är de inte.
Men ja väljer just  nu att fokusera på bra saker 
Bra som att  jag ha tränat 6 ggr påbörjat sex dagar och idag  blir de att maxad lite  till. 
Bilder kommer till nästa  inlägg.  Måste ju fota först.
ps vart ingen träning .. hm orken fanns inte där -- Måste leta efter den .....


Kommentarer
Therese Bjärstig

Lyx att fixa naglarna, det ska jag unna mig själv till sommaren tänkte jag... KRAMAR!

2015-02-25 @ 11:58:41
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0