lugn helg

Hoppas att allt blir lugnt. En liten inspiration i form av en bild. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Husvagnen är min fars, ett gammalt åbäke ;-) till salu dessutom då pappa som blir 83 till sommaren redan förra året kände att nu hade han dragit husvagn klart.

Visst har Du sett vår, eller rättare sagt Js husvagn?
Ja jag säger att det är Js pga vissa omständigheter, jag har aldrig känt mig delaktig, att den är min/vår.
Ska se om jag hittar nån bild på husvagnen om Du nu har missat den :) husvagnen är 9 1/2 meter lång.
Just nu är Elin orolig över att det inte blir nån husvagnsåkning eftersom Frost avskyr att åka bil.
Jag sa att hon å J kunde åka så stannade jag hemma med hundarna ;-) lugn å ro för oss alla :)

kram

2015-02-28 @ 12:17:35
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0