Nu går det troll

Eller  hur är  det  man  brukar  säga.  
Mannen min har skadat  armen på nå vis så han kan inte lyfta ett dugg. 
Så tills det är bra så hänger  det på att  jag ska vara  starke  Adolf. 
Lilleman  väger ju över  30 kg nu så det blir till att  ta i .
Nätterna  är en önskan  att få sova. Men med facit  i hand  så blir det inte många timmar  . 
Skiit sak samma  det ska gå . 
Blir  nog varken en dålig  eller jätte bra dag .Utan en mellan dag.
Nu ska jag kolla  hur insidan på mina  ögon lock ser ut  .
Det  vart inget  roligt inlägg detta men det är så livet  ser ut.
 
 


Kommentarer
åsa

Oj stackars Din man å problem för Dig,
klart Du ska blogga om Din vardag å inte tänka på vad som är roligt.

kram

2015-02-06 @ 13:57:57
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0