secondhand idag igen

Jo men visst  ska jag tillbaka  till  pingst kyrkans  secondhand  hand  butik  idag. 
Hoppas  kunna fynda lite och hitta en pall  som jag ska klä om .
Saker dom där  är till  bra priser  och msn kan sätta  sin personliga  prägel  på det .
Men  nog om  detta  . Hur ser det ut i landet  igentligen? 
Massor  med snö faller  här och jag va  ute o h skottade kl 7 i morse.  Men  bra motion. 
Ska skicka in en massa  papper  med till komun. 
Så vi kan få tsk lyften nån gång .
Bilder  kommer på mina fynd senare.  Om jag hittar  några. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Här har nu Elin blivit magsjuk... :(

Jag hoppas Du gör några fina fynd å att Ni får den där taklyften snabbt.

kram

2015-02-03 @ 11:30:53
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0