takdropp en liten stund av harmoni.

Gårdagen var en lugn dag med fika i solen.  Takdropp  och en elliott  som tyckte det  va jätte spännande  med vatten som droppar  . Mumsigt  värre att dricka från hängrännor.  Jag  satt  och återhämtade mig och längtar efter våren mer och mer. 
Men just där ville jag nog stanna tiden en stund .
På morgonen  idag en vän på besök och vi skrattade  och bestämde att  vi ska fara  till sthlm  nån  dag och gå i gamla stan.  
Tips på affärer? Något  man inte bör  missa?
Må bra är något som alla  har rätt till  .
Men jag vet att livet  ser inte så ut för  alla.  
Dåligt samvete  för  detta kan jag få och då  lätt strunta i att  göra nåt själv med . Fast jag vet att  de  inte är  mitt fel . Så får  jag det ändå.  
 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Jag tycker Du ska satsa på att göra saker Du tycker är roliga, för Din skull... Du är så mån om andra, Du måste tänka mer på Dig själv.

Gillar Dina bilder :)

kram

2015-02-11 @ 15:28:32
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Annika

Jag håller med Åsa. Klart du ska tänka på dig och själv och göra roliga saker. Mysigt att sitta i solen och bara se och känna hur våren kommer närmare.
Ha nu en fin Onsdagskväll. Kramen

2015-02-11 @ 18:24:27
URL: http://badtant.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0