Vad vill man

Frågor  på just vad man vill ha eller  göra är inte  så vanligt  för mig . Så när  jag fick frågan av min man vad jag kunde tänkas önska till  alla  💕dag då  vart jag ställd. 
Jag  hasa ur mig att det  gör  desamma. 
Men  så tänkte jag efter  . Då kom jag på en massa  saker  nya kuddar till soffan och plädar . Men  då ville  han veta vad bara  jag som egen person ville  ha .
Där  gick jag bet rejält  . 
Jag  behöver  hjälp att komma på saker  som jag kan önska  bara  till mig själv.  Så himla  ego. Men jag är inte van alls  att  va just ego. 
Så  vad  önskar  man sig då? 


Kommentarer
åsa i åsele

Vet faktiskt inte, typ bättre mående önskar jag mig, att bli frisk men det är ju inget nån kan varken ge mig eller göra för mig.

kram

2015-02-04 @ 11:42:16
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
bia

Önska dej en spa dag ;)).....säger jag som aldrig varit på spa behandling, haha...nä det är inte lätt att önska sej något tycker jag...man har ju allt man behöver egentligen ;)
Ha en fin dag!
Kramis

2015-02-04 @ 14:14:00
URL: http://houseandgardenbybia.blogspot.se
Hanna

Vacker bild.
Vilken svår fråga, att komma på saker till mig själv är absolut inte min starkaste sida.
Ha en fin kväll
Hanna

2015-02-04 @ 16:40:15
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0