Planera

Jag måstenogta tag i att börja planera alla tider och sjukhusbesök och tider .Telenr skavi inte tala om ... 
Vilket nr till vilken mäniska och där imellan är det ju bra at tveta vem man ska ringa till .
Rörigt blir det oh det har en tendens att bli sånär det är komun som är inbalndad.
Morgondagen är illfall Elliotts tur att gå till bvc.... spruta och allt sånt . 2 års kontroll.
Tänker ta mig lyxen att fixa naglarna med denna månad och det ska bli kul att sätta lite färg denna gång .
 
En sak till är att i går hade jag 10 gången jubeleum i min träning  och idag fortsätter den .
Räknar inte med resultat förän om ca 3 månader ... Som allt annat så tar allt lite tid så mycket tålamod igen . 
Får peppande ord och inlägghär och jag är så glad för dessa . värmer och hjälper faktiskt i svåra stuationer. 
För det är tufft att kämpa med alla instanser och försöka få till en fritid på det .... 
Snart så kan jag njuta av mina skogs promenader igen ..men i värme....


Kommentarer
åsa i åsele

Jag hejjar på Dig, Du är bara så bäst, kram

2015-03-05 @ 17:19:17
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Therese Bjärstig

Jag tycker du gör det så bra, kämpa på på alla fronter, tids nog får du resultat, men tyvärr tror jag träningen ger snabbast resultat, min erfarenhet är att myndighetskontakter är på tok för sega.... Pepp kramar!

2015-03-05 @ 19:17:06
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0