mitt I mellan

Sommarlov är det snart och mors dag och massa annat. 
Så hoppas nu värmen kommer på allvar .
Planerar altan och ska olja bord. Inte det roligaste att göra men måste göras. 
Igår kväll på min pw så var det så skönt med solen som sken igenom skogen. 
Ibland behövs inte mycket för att få må bra. 
Lilleman gör framsteg och snart ska dom börja med 
Hans rum. 
Elliott ska få ett större rum han me. 
Så jag får göra det jag älskar att inreda. 
Nu blir de en stunds vila I solen innan allt drar igång. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Skönt allt börjar ordna upp sig, kram

2015-05-28 @ 12:25:31
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0