att ha orken

Inte kunde jag tänka mig att orken skulle ta Slut. 
Menar jag vet att vila lite så är orken tillbaka och då tar jag nya tag. 
Men det  är svårt att ta nya tag om är när man inser att man  inte är värd och bedydelselös i andras liv. 
.jag har råkat ut för mobbing när jag va liten 
Ok minnet är alltid ett minne men ärren efter är svår läkta. Hur man ville så gärna ha enda kompis sin faktiskt tyckte om bara mig. 
Hur jag hade ont I magen an att gå förbi en grupp på skolgården för rädslan att dom skulle säga nå elakt. 
Eller alla dom ggr jag valde att inte äta för att jag inte ville sitta själv. 
Nu efter många månader med insikt och eftertanke 
Så har jag svaret varför jag inte har mått bra. 
Kännsla av osäkerhet sprider sig och gör mig förlamad. Men nä det är Slut med det nu. Jag vill ha ett liv där jag 
Är lila värd son alla andras. 
Tack för att ni finns och stöttar mig. Att se ock och känna fina människor är guld värt. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

*kramar om*
Var rädd om Dig, det finns bara en av Dig å det är Du <3 Tänk på att Du är värdefull och viktig. kram

2015-10-20 @ 11:47:29
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0