Spöken eller vad vart dte för nåt ???

Nu tror väl ni att jag har blivit alddeless nojig när jag berättar detta ..
Sent i går kväll så gick jag och min bästa väninna runt ett slott och det va inte mer med det vi har gått där så många gånger , Även sent på natten med hundarna .
När vi närmar oss slottet så går jag och pratar om hur intreserad jag är av ödebyggnader och hur gammla nedlagda mentalsjukhus och likn facinerar mig samtidigt som det skrämmer en hel del. Så jag berättar vad jag har läst på nätet och hur skrämda folk har blivit som har försökt att vara tuffa och gått in på vissa ställen och sedan har adrig mer gått dit.
Hur som helst så känner jag hur jag ryser till och skyller på att dte är kallt .
Ingen aning om detta är någe att bry sig om men lite otäckt var dte allt .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0