Vad var det för blogg jag hade ???

Ja jag har ju inte satt nå direkt kategori på min blogg tex som mode eller träning eller så utan dett är en mix blogg där allt mellan himmel och jord kan hamna . Rumpa och lår och ben lite mage och kondition med låg indensitet och det funkade bra det ,Armarna fick sig en genomkörare med och idag blir det promenad och träning till kvällen , Lilleman är i skolan igen och det känns så bra att han kan gå till baka till normala rutiner igen .
Då åter till nåt helt annat Mobbning!!!! Dom senaste veckorna har jag fått bekanta mig med mobbning igen i en direkt nära kontakt och jag hatar det så mycket att jag har svårt att fokusera på saker som är viktiga !!
Jag vet ju så väl att det är inte så man ska tackla det .
Denna gån är det ett par killar som har fått för sig att ge sig på en grabb som är som vilken kille som helst och har andra polare med så det är ju inte så att han sitter i sjön på det viset ... Men dom har fått han så osäker på sin älskade sport !!!
Han har kämpat hela säsongen och gått till träningar i hopp om att dom inte ska säga nåt eller göra nåt .
Till följd av detta så tycker han inte att det kanske är nån ide att fortsätta  , Jag kan för stå honom att han känner så MEN DOM SKA INTE FÅ VINNA !!!! Det är det som.. är det primära för utom att stötta killen som blivit utsatt .
Men blandade kännslor så ska jag ta mig an dagens sysslor .


Kommentarer
Inger Maryissa

Jag har heller inte någon speciell kategori för min blogg,

då jag också bloggar om lite av varje

tycker det är roligare så.



kan tänka mig det känns bra att lilleman är i skolan igen och kan gå tillbaka till normala rutiner



Usch,dettta med mobbning är så trist..

Hoppas killen som blir mobbad finner styrkan att inse att det är mobbarna det är fel på och inte honom.

Kram

2011-03-15 @ 23:23:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0