Fredag så långt ögat når !!!

Det är jag väljer att se på denna dag som är så underbar.
Löragen ska jag till bringa i vännernas sällskap då jag har en vän som fyller 35.  men ska ju tidigt till ishallen så det blir Väldigt lungt .
Bloggen kommer att blandas hej vilt med bilder på vad jag känner att lägga in så focus på fam kanske får stå till baka lite i bland .
Så äver till lite bilder....
Ett träd med en lustig stam...
Denna bild tog jag en kväll när det va så ljust och zomade in denna filur....


Kommentarer
Linda

fina bilder:D

2011-09-23 @ 16:28:41
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0